Article

Programmatic buying white papert adott ki az IAB Europe

iab_europeMiközben a Project Agora romániai indulása kapcsán egy interjúval készülünk (hogy ne mindig csak Amerikát nézegessük), amit hamarosan olvashattok itt a blogon, az élet természetesen nem áll meg a programmatic buying világában. Szóval gyorsan mondjuk is a hírt: az IAB Europe első alkalommal jelentkezett a programmatic trading piacával foglalkozó tudásanyaggal. A white papert itt lehet letölteni.

Hogy miért fontos ez? Mi is megírtuk e blogon, hogy az európai marketinges döntéshozók fontos trendként tekintenek a programmatic buyingra, de az ismereteik és így a bizalmuk alacsony szintű, ami lemaradáshoz vezet. Meg arról is írtunk, hogy egészen idén nyárig kellett várni arra is, hogy a brit programmatic buying piacról átfogó adatok álljanak rendelkezésre. De ha megnézünk bármilyen kutatást, interjút, akkor valószínűleg az “edukáció” lesz az egyik leggyakrabban ismételt kifejezés. A mostani dokumentum – a közleményükben álló célmeghatározás szerint – éppen az edukáció egyik fontos lépése az európai IAB szervezettől.

Hogy miről van szó a 35 oldalas doksiban?

  • A változó piacról,
  • A működési hatékonyságból, ami a programmatic technikák használata révén nyerhető,
  • A (nagy, okos, stb.) adatok körüli kérdésekről, azok kezeléséről,
  • A programmatic buying helyéről a médiatervezésben, a médiamixben,
  • Néhány vezető európai piac áttekintéséről.

Hamarosan mi is végigolvassuk az anyagot töviről-hegyire, és kiemelünk néhány kedvcsináló elemet kényelmesebb olvasóink számára;) Addig is itt lehet letölteni az anyagot: http://www.iabeurope.eu/research-and-papers/iab-europe-programmatic-trading-white-paper

1 Comment so far

  1. Pingback: Útmutató a programmatic buying világához | Real-Time Bidding blog

Comments are closed.