Article

Megalakult a HOPPex

A tavaly októberi bejelentést követően létrejött a HOPPex. A friss közleményben megismétlik, amit a tavalyi közlésből és a más piacokon tett hasonló kiadói bejelentésekből tudhatunk: mind több pénz áramlik keresztül automatizált rendszereken, ám ezekből eddig leginkább csak a nemzetközi közvetítő szereplők profitáltak. Ezen változtatna a magyar piacon a HOPPex, amely a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo közös bulija.

Ami új hír: a HOPPex vezetője Vándor Attila lett, aki korábban három és fél évig a Vaterát is üzemeltető Allegro Groupnál volt B2C brand manager, majd idén januárig a Central Médiacsoport programozott médiaértékesítési projektjeiben vett részt. Rövid kitérő után április közepétől látja el a HOPPex vezetői feladatait.

Ő így látja az indulást: “A HOPPex hatékony megoldást kínál a hirdetői, ügynökségi oldal számára amellett, hogy csökkenti az egyes tartalomszolgáltatókra háruló terheket is. Az elmúlt hónapok intenzív előkészítő munkájának eredményeként egy olyan szolgáltatási csomagot sikerült kialakítani, ami nagyon különböző preferenciákkal rendelkező online tartalomszolgáltatók igényeinek is megfelel. A HOPPex májusban kezdődő tesztidőszaka biztosítja, hogy egy jól működő, minőségi szolgáltatást vehessenek igénybe a további csatlakozó tartalomszolgáltatók.”

1 Comment so far

  1. Pingback: Várja a csatlakozókat a HOPPex | Real-Time Bidding blog

Comments are closed.