Article

Szeptemberben indul a Project Agora a magyar piacon

Elég meggyőző névsorral indul el itthon a legújabb programozott piactér. A bejelentés szerint az RTL Magyarország, az Adaptive Media, az Ads Interactive, a Habostorta, a Nosalty.hu és a Russmedia működik együtt első körben a ThinkDigital-csoporthoz tartozó TailWinddel, amely az AppNexus technológiájára épít.

projectagora-logo-hungaryA közlés szerint a résztvevők több mint 100 hazai prémium weboldalt jegyeznek, vagy képviselnek, amelyek együttesen több mint 340 millió havi oldalletöltést és 3,7 milliós egyedi elérést biztosítanak. Együttesen a magyar internetező közönség 70 százalékát érik el. (Forrás: Gemius – DKT 2015 június (15+ belföldi közönség))

Arról, hogy a görög és a román piacon már 2014 óta működő Project Agora belép a magyar piacra is, már áprilisban is írtunk. Most megvan a hivatalos bejelentés, sőt, az is új infó, hogy októbertől az Egyesült Arab Emírségekben is indul a programozott piactér.

A magyar Project Agora hivatalosan 2015 szeptemberében indul a Tailwind hazai csapatának támogatásával. Utóbbit július 1-jétől Szabó Ákos irányítja, aki korábban a Thinkdigitalt vezette itthon.