A UPC-től érkezett az új vezető az IPG Mediabrand’s Ad Tech egységéhez.
És ő nem más, mint Ács Tamás, aki Barta Attilát váltja. Attila három évet töltött a Cadreon CEE élén, most a Vodafone-nál folytatja. Tamás október 3-ától dolgozik új pozíciójában.
Ezt megelőzően a UPC Magyarország digitális igazgatója volt. Korábban a Gemius magyarországi elindításáért majd a hazai cég irányításáért felelt.
Később nemzetközi szerepet vállalt a kutatócégnél, és az összes Gemius-ország ügynökségi ügyfeleiért felelt, valamint ő vezette be a programmatic alapú vásárlást is a Gemiusnál.
Kinevezésével kapcsolatban Tamás elmondta: “Nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy a közép-kelet- európai régió egyik legerősebb, ha nem a legerősebb programmatic csapatához igazolhattam, egyben nagy felelősség is, hogy részese lehetek a piacok alakításának. Személyesen nagyon hiszek benne, hogy a programmatic lehetővé teszi, hogy valódi párbeszédeket alakítsunk ki a márkák és az internetezők között, azáltal, hogy az egyes felhasználók számára releváns hirdetések jelennek meg az interneten.”
Erős Attila, a Fastbridge ügyvezető igazgatója hozzátette: “Tamást lassan 10 éve ismerem. Hihetetlen utat járt be a Gemiustól a UPC-ig. Örülök, hogy együtt dolgozhatunk olyan új kihívásokon, mint a Cadreon 11 országos portfóliójának bővítése, vagy a közeljövőben elinduló DMP szolgáltatásunk.”