Article

Új partnerekkel bővült a HOPPex

Három csatlakozóról tett bejelentést a programmatic piactér.

hoppex_logo_05_light_blue_final

A HVG, a SmartSense és a Trinety Media csatlakozott a HOPPex prémium programmatic piactérhez, így már tíz magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületei érhetőek el a kínálatában. A HOPPex a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével indult el 2015-ben, ezt követően a Lapcom, a Mediaworks, az MNO és a WEBbeteg is csatlakozott. A HOPPex tagjai most együttesen 90% fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (forrás: Gemius – DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január).

A HOPPex szerint az új csatlakozókkal jelentősen színesedik a kínálat. A Hvg.hu látogatottságát és véleményformáló hatását tekintve is befolyásos szereplője az online piacnak. A SmartSense elsősorban a PC/gaming tematikájú kiadványairól ismert: a Computerworld, a GameStar és a PCWorld egyaránt a portfólióhoz tartoznak. A Trinety Media pedig a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés tematikákban erős; hozzá tartozik a Borászportál, a Vinoport.hu és a Termalfurdo.hu.

A HOPPex közlése szerint a bővítés mellett az innovációra is figyelnek, ezért immár lehetséges a platformon a kiadói adatokkal megtámogatott kampányok futtatása mellett a mobil- és a videómonetizáció is. A közeljövőben pedig a piactér a hirdetők számára szezonális ajánlatokkal is készül, például ún. PMP-csomagokkal az e-kereskedők számára kiemelt karácsony előtti időszakban.