Article

Programmatic Kisokost adott ki az IAB Hungary

Az IAB Hungary Programmatic munkacsoportja nem is olyan régen képzéssel és egy hazai kutatással is jelentkezett. Ez a következő lépés az edukációban.

A kutatásról korábban a RealTimeBidding.hu is beszámolt. Az eredmények azt mutatták, hogy nagy lehetőséget rejt a programmatic, ám a legtöbb szereplő még nagyon új a piacon, a legtöbben az utóbbi két évben léptek be. A megkérdezettek bővülésre számítottak, és hogy ez valóban így lesz, afelől nem nagyon lehet kétségünk. Az IAB Hungary és az FMG R&D azonban néhány komoly gátat is azonosított, amelyek közül az egyik legjelentősebb éppen az elérhető tudásanyag és hazai tapasztalat hiánya.

Az edukáció tehát kulcskérdés, és Vándor Attila, a Kisokost összeállító Programmatic munkacsoport vezetője pontosan ezzel érvelt az IAB Hungary blogján nyilatkozva. Hasonló részletezettségű anyag nem készült még itthon a témában, szóval hiánypótlónak tekinthető a Kisokos, amelyben definíciók, a magyar piac áttekintése, hasznos linkek (Köszönjük, hogy bekerültünk!), tanácsok és egy olyan ábra is elérhető, amelyből eddig minden előadó csak az amerikai/globális verziót mutogathatta a prezentációjában. Ezt be is mutatjuk alább, és közben nagyon ajánljuk, hogy töltsétek le a Kisokost, akár azért, mert kezdők vagytok a programmatic területén, akár azért, mert edukálni szeretnétek egy partnert vagy munkatársat!

A magyar programmatic piac

A magyar programmatic piac

1 Comment so far

  1. Pingback: Vezetőváltás a HOPPex élén | Real-Time Bidding blog

Comments are closed.