Article

13 ország programmatic kampányait szolgálja ki a budapesti Cadreon-nak

Három éve indította el ad tech unitját az IPG Mediabrands, a budapesti iroda mostanra 13 piac kiszolgálásáig jutott.cadreaon_2017

Az iroda 2014-es indulásakor a kelet-közép-európai régió Mediabrands ügynökségekkel dolgozó hirdetőinek kiszolgálását tűzte ki célul programmatic területen. Elsőként az ausztriai UM PanMedia irodától kaptak megbízást, amelyet további megkeresések követtek. Mostanra a CEE régió mellé olyan országok sorakoztak fel partnerként, mint Görögország, Portugália és Törökország – olvasható a Cadreon közleményében.

Mivel nőtt a kiszolgált piacok száma, a csapatot is bővítette a Cadreon.  Az elmúlt időszakban két új szakember is érkezett, így már tízen felelnek a kampányok kiszolgálásáért. A budapesti iroda emellett régiós tudásközpontként is szolgál, azaz programmatic szakértők képzésével is foglalkoznak.

„Célunk, hogy komplex adat alapú megoldásokat nyújtsunk az ügyfeleinknek, ezért fogtunk Budapestről további termékek fejlesztésébe, mint például az adatmenedzsment megoldások, attribúciós modellek és dinamikus kreatívok” – mondta Erős Attila, aki a Fastbridge ügyvezetőjeként segédkezett a budapesti iroda nyitásánál.