Article

A Cadreonnal dolgozik az NN

Az NN  a Cadreonnal közösen dolgozik a biztosító adat alapú marketingfejlesztésein, melynek magját egy Data Management Platform (DMP) adja. A megoldás bevezetésének a közelgő GDPR regulációra való felkészülés is célja – írja a Cadreon közleménye.

cadreaon_2017„Az NN célkitűzése, hogy a megfelelő üzenet, a megfelelő embernek, a megfelelő csatornán a megfelelő időben jusson el adatvezérelt módon. Célunk, hogy ne üzeneteket küldjünk, hanem értékeket közvetítsünk” – mondta el Kocsis Tamás, az NN marketingtechnológiáért felelős vezetője.

„A projekt egyik nagy eredménye, hogy képesek leszünk kialakítani egy egységes ügyfélképet, figyelembe véve a különböző adatforrásokat. Ennek köszönhetően megvalósulhat egy személyre szabott kommunikáció, konzisztensen, csatornákon átívelően” – tette hozzá Ács Tamás, a Cadreon közép-kelet-európai vezetője.

A biztosító tavasszal írt ki tendert, amelyen az IPG Mediabrands AdTech egysége, a Cadreon nyert. A projekt keretein belül a cég segít a marketing adat stratégia kialakításában, a megfelelő DMP kiválasztásában, implementálásban. A projekt augusztusban kezdődött, jelenleg a technológia kiválasztása zajlik.

A DMP-k olyan szoftverek, amelyek összefogják és kezelik a programozott médiavásárláshoz szükséges adatokat. A megoldás áthidalja a siló problémát azzal, hogy több információforrás egyidejű kezelését teszi lehetővé.