Article

Programmatic szakértőt helyezett ki Ausztriába a budapesti Cadreon

cadreaon_2017

Nemcsak Magyarországon, hanem a közép-európai régió egészében hiánycikk a programmatic szaktudás. Ezen a felismerésen alapul a budapesti iroda modellje.

A programmatic gyors növekedését a szakember utánpótlás nem tudta lekövetni, a programmatic ökoszisztéma és technológiák gyakorlati ismerete hiánycikknek számít Közép-Kelet-Európában és nyugaton egyaránt – olvasható a Cadreon közleményében. Ennek budapesti kirendeltsége három éve indult, és a régió egészében kiszolgálja az IPG Mediabrands ügynökségeit.

A fejlesztések legutóbbi állomásaként 2017 januárjától a Cadreon programmatic szakembere a bécsi irodában ülve köti össze az osztrák médiatervezők, médiavásárlók és a magyar kampánymenedzserek munkáját. „A kihelyezésre az osztrák kampányok növekvő volumene és a koordináció gördülékenyebbé tétele miatt volt szükség. Így dedikált figyelemmel tudjuk támogatni az ausztriai ügyfelek kampányait” – magyarázta Ács Tamás, a Cadreon CEE vezetője. A megoldás révén a szakértő fél éve a Cadreon színeiben, de közvetlenül a helyszínen segíti a tervezési feladatokat, a DMP szolgáltatásokkal összefüggő teendőket, miközben a kampánymenedzsment továbbra is Budapesten történik.