Article

Új tagokkal bővült a HOPPex

hoppex_logo_05_light_blue_finalIdén szeptemberben jelezte a HOPPex, hogy várja az új csatlakozókat az alapító tagok, azaz a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo mellé. Erre azután került sor, hogy a nyáron elindultak a tesztek, és technológiai partnert is választottak a Rubicon Project képében. Most pedig kiderült, hogy kik az első csatlakozók.

A bejelentés szerint három új tartalomszolgáltató csatlakozott a programmatic piactérhez:

  • a Brand & Standard Capital, akik a Hrportal.hu, Hrclub.hu és Hrblog.hu felületeket jegyzik,
  • a Webbeteg-csoport,
  • és a Marquard Media (Joy.hu, Playboy.hu, Shape.hu, Evamagazin.hu, Instyle.hu, Menshealth.hu, Runnersworld.hu) .

A HOPPexhez eddig csatlakozott kiadók a közlés szerint havi 4,3 milliós látogatói bázisukkal a hazai internerezők 83 százalékát érik el, a userek által generált havi összes oldalletöltés pedig alig marad el az 1,3 milliárdtól. (Forrás: Gemius – DKT, 15+ belföldi közönség, 2015Q3 átlag. A statisztikák alapja a kiadók teljes elérése, nem kizárólag a HOPPex piacterén elérhető inventory!) Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője elmondta, további szereplőkkel tárgyalnak.