A Cadreon CEE budapesti irodája a The Trade Desk által kiírt versenyen indult több programmatic kampánnyal is.
A The Trade Desk a világ egyik legnagyobb DSP-je, amely The Bid Factor Awards néven rendez versenyt a világ programmatic aktivitásainak részvételével.
A Cadreon CEE két jelölést kapott:
- A Best Use of Architecture kategóriában olyan kampányokat díjaznak, amelyek maximálisan képesek kihasználni a programmatic adta lehetőségeket és a legkülönfélébb licitlehetőségeket képesek egy kreatív szettben ötvözni. A döntős kampányok különböző eszközökön és csatornákon futottak – pl. videó, audió, natív, mobil és connected tv. A zsűri élő szavazással fog dönteni a kategória jelöltjeiről.
- A Best Connected TV Campaign kategóriában szintén jelölést kapott az ügynökség. A kampány során a Cadreon budapesti irodájának munkatársai adatvezérelt módon hirdettek az amerikai televíziós piacon.
A díjátadó ünnepséget 2019. március 14-én Londonban rendezik, ekkor derül ki, hogy a Cadreon díjra tudja-e váltani a jelöléseket.